Hogyan működik?

A Coor Service Management küldetése abból áll, hogy magunkra vállaljuk az ügyfél FM tevékenységeinek/szolgáltatási tevékenységeinek fejlesztését és üzemeltetését.

1. Az első találkozás

Az is fontos, hogy tiszta képet kapjunk arról, hogy jelenleg miként szervezik meg a vállalatnál a szolgáltatási tevékenységeket, és hogy megtudjuk, szeretnének-e bármilyen változást bevezetni. Esetleg fokozná a szolgáltatás mértékét – vagy talán csökkentené? Vannak olyan munkatársaik, akiket tudnánk foglalkoztatni?Nincsenek egységesített ajánlataink; ehelyett olyanokkal szolgálunk, amelyek az ügyfeleink egyedi helyzetéhez, kívánságaihoz és követelményeihez igazíthatók.

2. Ingyenes elemzés

A javaslat egy olyan beszámolón belül kerül összeállításra, amely bemutatja, miként nézne ki együttműködésünk, ám amely egyben az ügyfél saját céljaira szolgáló, teljes döntési dokumentációt is jelent.

3. Rugalmas megállapodás

A Coor Service Management széleskörű tapasztalattal rendelkezik átfogó, ám mégis rugalmas szerződések összeállításában. Arra is lehetőség van, hogy az ügyfél kísérletezzen bizonyos paraméterekkel, pl. színvonal, szolgáltatási szint és költségek.

4. Foglalkoztatás

Elméletileg szinte valamennyi új együttműködésünk azzal jár, hogy felelősséget vállalunk a korábban az ügyfél cégénél foglalkoztatott szolgáltató munkatársakért. Mivel a szolgáltatás nálunk a fő tevékenységet jelenti, az áthelyezést sokan pozitív lépésként értékelik. Még olyat is hallattunk, hogy új munkatársaink így jellemezték az élményt: „hazajöttem”.

A Coor Service Management aktívan ösztönzi a készségfejlesztést valamennyi munkatársa számára, az új dolgozók számára pedig létezik egy speciális bevezető programunk, amelyet a vállalaton belül nagyon igen nagyra értékelnek. Rendszeresen felméréseket is folytatunk munkatársaink körében, hogy biztosítsuk a személyzeti jellegű problémák megfelelő kezelését.

5. Zökkenőmentes együttműködés

Emellett kialakítottunk strukturált teljesítési beszámolókat is („Szolgáltatáskezelési áttekintés”), amelyek a feladat szempontjából lényeges kulcs teljesítménymutatókra épülnek. Ezek a teljesítési beszámolók elősegítik a teljesítés operatív megfigyelését, és megfelelő alapot jelentenek a helyes stratégiai döntésekhez.