Postai és áruszállítási szolgáltatások

A postai és áruszállítási szolgáltatások részei a Coor leggyakoribb szolgáltatásainak, és egyike azoknak a területeknek, ahol a Coor új és intelligens megoldásokat fejlesztett ki. E funkciónak gyakran része ügyfeleink kimenő postájának, küldeményeinek és teherárujának adminisztrációja, ügyintézése és elosztása.

Postai és áruszállítási szolgáltatásainknak általában részét képezik a következők:

  • Külső és belső cikkek átvétele, begyűjtése, szortírozása, továbbítása és kiosztása
  • Bejövő küldemények felnyitása és ellátása dátumbélyegzővel
  • Bejövő küldemények nyilvántartása
  • Átvételi elismervények kiadása meghatalmazás szerint és értékes küldemény nyilvántartása
  • Bejövő és kimenő biztosított küldemények nyilvántartása teljes nyomon követéssel a feladástól az átvételig
  • Csomagok és teheráruk átvizsgálása
  • Kimenő küldemények borítékolása és címzése
  • Küldemények begyűjtése
  • Kimenő küldemények bérmentesítése
  • Küldemények tömeges szétosztása
  • Belső címjegyzék adminisztrációja, ezen belül a személyes rekeszek neveinek frissítése is

Egyedi megoldások

A Coor jelentős tapasztalattal és alapos szakértelemmel rendelkezik postai ügyintézés és szolgáltatások terén egyes üzletágakon belül, illetve támogatási tevékenységek során központilag. A megoldások tervezésekor szolgáltatásunkat teljes egészében ügyfeleink igényeihez és körülményeihez igazítjuk.

Új igényekhez új megoldások kellenek

A küldeménykezelés üzletág körülményei az elmúlt tíz év során radikálisan átalakultak. Az e-mail jórészt átvette a hagyományos postai kommunikáció helyét, és ma a postai küldemények általában reklámanyagok. Munkamódszereink is megváltoztak, ahogy a fix munkahelyeket biztosító külön irodák vagy egy légterű irodák helyett egyre gyakoribbá válnak a rugalmas irodamegoldások, mobilis munkahelyekkel. Ez teljesen új feltéteket jelent a postai és egyéb küldemények kezelésében is.

Coor Smart Flow – a jövő küldeménykezelése

A postai szolgáltatások racionalizálására és a megváltozott munkamódszerek miatt jelentkező kihívásokra válaszul a Coor új, korszerű megoldást fejlesztett ki – ez a Coor Smart Flow. A Smart Flow minden bejövő tételhez egy egyedi kódot rendel hozzá, ami a címzetthez kapcsolódik, aki azután e-mailben vagy SMS-ben kap értesítést. A címzett a küldeményt egy központi kézbesítőhelyen veheti át. A szolgáltatást igénybe vevők webes rendszerünkben maguk is megváltoztathatják ezeket a kézbesítőhelyeket, illetve hiányzás esetén kijelölhetnek egy ideiglenes átvevőt. E rendszerben a felhasználók olyan opciókat is beállíthatnak, mint reklámok mellőzése vagy egy kézbesítési cím megváltoztatása.

Coor Smart Flow – jelentős előnyök

A Coor Smart Flow-val az ügyfél állandó költségei csökkennek, mert kevesebb a kézbesítőhely, ráadásul a felhasználóknak több lehetőségük van egyénileg eldönteni, hogy milyen küldemények kézbesítését szeretnék lehetővé tenni és hogyan. Mivel a rendszer minden küldeményt nyilvántart, a biztonság is javul. A Smart Flow a Coor teheráru-nyomonkövető rendszerébe is képes beépülni, ami valamennyi bejövő küldemény teljes felügyeletét és lekövethetőségét lehetővé teszi az elejétől egészen addig, mikor a címzett átveszi és aláírja.

A Coor számos svédországi és norvégiai irodájában vezette már be nagy sikerrel a Smart Flow-t. Ha szeretné megvitatni, hogy a Smart Flow miként ésszerűsíthetné postai szolgáltatásait, forduljon hozzánk!