Prófesszónális recepciós szolgáltatások

A Coor egyik leggyakoribb szolgáltatása a recepciós szolgáltatás. A recepció alapvető feladata általában a látogatók fogadása, üdvözlése, illetve illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása az ügyfél helyszínére.

A Coor a recepciós szolgáltatások terén igen nagy tapasztalattal és alapos szakértelemmel rendelkezik. Mindig az ügyfél sajátos igényeiből indulunk ki, amikor megtervezzük megoldásainkat és kialakítjuk a lehető legjobb és leghatékonyabb szolgáltatást.

A recepció általában információs központként szolgál a látogatók és az ügyfél alkalmazottai számára, akik a következő szolgáltatásokkal kapnak segítséget:

  • Látogatók fogadása
  • Személyes csomagok és kabátok tárolása
  • Jegyek stb. kiadása
  • Taxirendelés
  • Újságok és brosúrák megrendelése
  • Útbaigazítás
  • Tájékoztatás az irodában rendelkezésre álló szolgáltatásokról
  • Tájékoztatás a különböző témákban illetékes személyekről

A személyes találkozás és a magatartás sokat jelent

Kifelé a recepció jelenti az ügyfél arcát a látogatók számára, befelé pedig az ügyfél dolgozói számára. A látogatók számára az első találkozást a recepció jelenti, és itt szerzik első benyomásaikat is a cégről. Rendkívül fontos, hogy a recepció és az ott dolgozók hűen tükrözzék a cég kívánt arculatát és irányelveit. Ez nemcsak a megfelelő külsőségekről szól, hanem elsősorban a dolgozók viselkedéséről és szolgáltatói gondolkodásáról.

Magas szintű szolgáltatás fizikai szolgáltató központok útján

A Coor gyakran üzemeltet nagy megrendelők számára magas színvonalú szolgáltatást nyújtó, külön szolgáltató központot, amely elsősorban az ügyfél dolgozóit hivatott kiszolgálni. Ezek a recepciótól függetlenek, és a dolgozók itt tudnak közvetlenül bejelenteni hibákat vagy segítséget kérni olyan szolgáltatások kapcsán, mint az azonosító kártyák meghosszabbítása (megrendelés, fénykép és kiadás), valamint kulcsok és parkolóengedélyek intézése, telefonkölcsönzés, fénymásolási segítség vagy feliratkozás sportlehetőségekre.