Optímalízált telefonos operátori szolgáltás

A Coor hatalmas tapasztalattal rendelkezik bármilyen méretű ügyfélcégnek nyújtott telefonos operátori szolgáltatás-megoldások terén. Célunk az, hogy hatékonyan és professzionálisan azonosítsuk a munkaidő alatti belső és külső hívások kapcsolását szolgáló optimális megoldásokat.

Naponta több mint 31 000 hívást kapcsolunk összesen 100 000 felhasználó számára, tehát e területen hatalmas szakértelemmel rendelkezünk. Tökéletesen tisztában vagyunk azzal, hogy operatároraink jelentik ügyfeleink kapcsolódási felületét a külvilág felé, és hogy mennyire fontos, hogy az első benyomás jól sikerüljön. E szolgáltatás gyakorta tartalmazza a következő feladatokat:

  • Telefonközpontos munkaerő biztosítása munkaidőben
  • Belső és külső hívások kapcsolása
  • Hangposta-szolgáltatás (hangüzenetek kezelése)
  • Konferencia- és nemzetközi hívások kapcsolása
  • Ügyfelek belső telefonkönyveinek frissítése
  • Statisztikai jelentés készítése (időnként számlázási adatokhoz)

Személyre szabott megoldások

Esetenként a Coor személyzete dolgozik az ügyfél telefonközpontjában, az ügyfél helyszínén, és hívásokat fogad. Ilyen esetekben a szolgáltatást a telefonos operátori szolgáltatással együtt csomagban biztosítjuk, ami csökkenti a teljes költséget (TCO-t).

Más ügyfelek számára a Coor egyetlen telefonközpontot üzemeltet, ahol a szükséges technológiát is biztosítjuk, és több ügyfél használja közösen a központot, a back-end rendszert és a személyzetet. Természetesen minden bejövő hívást személyesen fogadnak, és minden cég egyedi telefonszámot kap. Ez a munkamódszer nagyságrendi megtakarítást tesz lehetővé, és az ügyfelek számára költséghatékony és professzionális kivitelezést jelent.

Folyamatos mérés

A megoldástól függetlenül a Coor folyamatosan méri szolgáltatásainak teljesítését olyan fontos információk jelentésével, mint a bejövő hívások, az egész napi hívásprofilok, a hívások fogadásáig eltelt idők, a kapcsolási idők és a megszakadt hívások. Erre alapozva folyamatos párbeszédet folytatunk ügyfeleinkkel a szolgáltatás esetleges változtatásairól.

Kérjen tőlünk egy előzetes megbeszélést annak megvitatására, hogy telefonos operátori szolgáltatásunk hogyan lehet segítéségre!